nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, June 25, 2011

apabila semua buffered earning menjadi metered earning

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. aku baru perasan yang aku dah lama tak semak pendapatan aku kat nuffnang. sekali aku tengok. semua buffered earning yang aku dapat pada bulan 5 dah jadi metered earning. terima kasih kepada nuffnang dan pihak yang sudi meletakkan iklan dalam blog aku yang simple ya amat ni. berikut ialah total earning aku dalam nuffnang.walaupun baru RM200 lebih,dah kira ok la tu pada aku. rezeki. bersyukur je la. jangan merungut je :-)


penutup: agak-agak la kan,bila la nuffnang nak bagi buffered earning lagi? kejap lagi nak puasa, pastu dah nak raya. macamane aku nak bagi duit raya kat sedara-mara aku nanti huhu

7 comments:

Salim Harmanain said...

ok la tu 200 ratus..lepas la beli baju raya...hehe

azrijohan said...

banyak nye..
kenape x cash out lg?
sy baru RM20...sedih jgk laa

Rozuan Ismail said...

pergh,200 tuh .wan pon x pernah dapat sebanyak tuh,nak cukupkan 50 ringgit pon x sampai lagi ni.BE x melekat lah pada blog. =(

Rahmad said...

banyak gak tu..
ada RM200..
aku baru RM50..
nak kumpul smpai 1K baru cashout..

tunggu 1 tahun kemudian lg..heheh

Rahmad said...

ble beli sport rim baru dh derr..

Farhan Hanif said...

aku dah 2 tahun letak iklan tu baru dapat 30 je...trafik sehari pon tak sampai 100...boleh kongsi rahsia x?..hahaha

farhanhanif.blogspot.com

aNaYaNa said...

nok cikiiitttt..:p

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan