nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, June 1, 2011

Penulis Senja Bagi Iklan Percuma

 nak iklan percuma?sila ke blog penulis senja

waktu pagi yang indah ini aku  mengambil kesempatan untok menjoinkan diri dalam segmen penulis senja yang hadiahnye cukop lumayan. dapat iklan percume kat blog yang meningkat naik tu. biasenye kalau nak beriklan kena bayor kan?kali ni tak.dia nak bagi percume.percume korang tau!!!!sape yang tak suke bende alah percume kan? teringat aku mase dok hostel,banyak makanan percuma aku dapat hahaha padahal aku paw bebudak ni jer keh3.

pada blogger2 baru kat blog aku(termasuklah aku sendiri),aku wajibkan korang join sebab belog penulis senja sedang meningkat naik dan tak salah kalau aku katakan yang jumlah pembaca blog korang akan naik kalau beriklan di blog penulis senja. dan kali ni beliau dengan bermurah hati nak bagi iklan PERCUMA!!!!haaaa....ini bukan skim cepat kaya yang dok menipu macam pak ustaz yang kononya dapat sejuta dalam seminggu tu.(errr....ade kaitan ke??)

last but not least(cisss,ade hati nak cakap bahase omputih),pada blogger2 baru(termasoklah aku),aku harap korang contohilah blog penulis senja. jangan tanya ape yang patut dicontohi,aku malas nak menaip,panjang kang jadinya. cube korang bukak blog dia,ringankan?tak serabutkan?korang tengok la sendiri.lepas tu contohi. ok.

mak aihhhhh ape ke panjang noooo aku menaip ni.....ahhhhh...terpulang korang nak bace ke tak nak,jom sarapan lempeng ngan kari ayam hehehe...adiossssss

5 comments:

peNulis SeNjA said...

hahahaa thnks join .. alamak jangan cekik aku .. amponkan hamba

fyna ahmad said...

ahah..siap nk cekik tuan tanah lg tue..
hehee...

peNulis SeNjA said...

http://www.penulissenja.com/2011/06/10-blog-bertuah-bulan-june.html

review kat sini

Asfz said...

asfz terjah dari blog penulis senja..taniah :) top 10 in june :)
waahhh :D

SYAF said...

terjah dari segmen ps...tahniah top 10... hihi

salam kenal ok

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan