nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, June 28, 2011

pendedahan!! bukti kondom merbahaya

korang tau apa itu kondom? tak tahu? senang saja. pergi ke 7 eleven mahupun stesen  minyak berhampiran dan tanya kat kaunter,"boleh mintak kondom perisa strawberi?" huhu aku main agak aje,kondom ni ade ke perisa.? kalau ada pun untuk apa? ahhhh aku takmau fikir sebab aku tak pernah guna dan takkan guna kot. nak tahu kenapa? korang baca keratan akhbar yang aku dapat dari internet di bawah ini. kalau tak paham bahasa inggeris,tanya mereka yang paham. tapi jangan tanya mereka yang berumur bawah 20 ye. sekian.


penutup: teringat aku dulu kalau tak silap ada kempen pengagihan kondom secara percuma. agak2 la kan...ape kesannya pada masyarakat? err...yang aku pelik,kondom pon ade perisa. buat ape la perisa yang macam2 tu kan

3 comments:

Rozuan Ismail said...

dulu pernah baca dekat surat khabar yg kondom perisa strawberry.huhu

Anonymous said...

Emm...org ni tk gunakan kondom tu dgn betul ada ke pg pakai kt kepala mmg la lemas... Pelik2...

hyemynameisrasyid said...

huh.,what?
kuat btol kondom tu sbb xleh koyak walaupon disarung ke saiz yg besar.,-.-'

satu je nk cakap.,laki tu BODOH~.=

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan