nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, June 13, 2011

aku honda petak dan gadis itu yamaha 125z

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. selamat petang kepada kengkawan yang sentiasa menunggu aku mengupdate dan merepek di blog bengong ini. maaflah lambat nak update,tadi aku pegi batu pahat sebab ambil kad pengenalan aku yang ke 4 kot. aku ade mengadu pasal kad pengenalan aku rosak tu kat sini. 

 gambar hiasan:diambil semasa ondeway ke melaka.

walaupun awan kelihatan mendung,awan itu seakan paham keadaan ku yang menaiki honda petak. kerana kasihankan aku,agaknya awan itu tak mahu menangis. (cisss,ko jangan nak bukan-bukan,sape nak kesian kan ko,kalau tuhan kate hujan,hujan time tu gak,bersyukur je lah kan.hehe.amek ko kene tikam kat dada keh4)

selepas saje aku ambil kad pengenalan aku,aku terkejut,sangat terkejut,kenapa? sebab pipi ku kelihatan tembam,mungkinkah orang yang buat kad pengenalan ni gune photoshop untok menembamkan pipiku. bukan ke pipi ku tak tembam,malah ada lesung pipit lagi.(dush2!!!bila pulak ko ade lesung pipit!!) 

tengah aku syok2 bawak motor,tetibe PRENGGGG!!!..opocot!! dahle aku ni senang melatah. hampeh.hampir aku termaki penunggang yamaha 125 z itu. eh??sekali pandang macam lelaki. tapi. oh tidak! gadis rupanya. perghhh dengan selamba beliau mencilok sane sini. oleh kerana terasa dicabar,aku pun menundukkan diri dan memulas honda petak ku sikit demi sikit,niat di hati nak kejar gadis itu,nak menunjukkan kejantanan aku dan kuda besiku ini. 

dalam adegan kejar mengejar tu,aku teringat yang aku kena pergi ke bank harimau. lalu aku lupekan niat ku. aku tegakkan badanku dan menuju ke bank harimau. alahaiiiii cik akak ni pun nak pegi ke bank harimau ni jugak. cara akak ni bawak motor cilok2 nak motong aku tadi bukan maen,rupa-rupanya nak pergi tempat yang sama,cisss. ingatkan dia nak pergi sepang ke ape tadi.

penutup: aku bawak motor tak pernah lebih 80km/j, kecuali tak tahan nak berak,haaa.mase tu la baru pulas habes sebab terpaksa keh3.

7 comments:

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Lalalala .. tak suke naik moto .. lalalala ...

CintaZulaikha said...

berak yea....

Ayie said...

kasi pacak la sikit bro.. hahaha

Rozuan Ismail said...

x staedy la bro.oit, bape kali IC rosak ha!!haha

Aku said...

berak mmbantu mnambah klajuan tujahan mtor..

belogkiter said...

woiittttt.... hati hati di jalan raya... ingat lah orang tersayang.. ikhlas ni bagi nasihat

pwincess Lov3y dOv3y said...

aahaha..kehebatan wanita skunk..bukan lelaki jerk leh rempit..ahaha

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan