nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, June 17, 2011

nuffnang: bila buffered earning dah jadi metered earning

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. selamat petang kengkawan semua. aku amat sedih hari ni. mane taknye. dah 16 haribulan tapi masih tak dapat buffered earning lagi untuk bulan ni. aku pun tak tau kenape. oh tidak!!bulan lepas 6 buffered earning aku dapat. tapi dah masuk pertengahan bulan masih belum dapat buffered earning ,ape kah salah aku. adakah aku ada melanggar syarat-syarat dari nuffnang ataupun pengiklan memang tak mahu beriklan di blog buruk aku ni. macamane aku nak isi minyak RON97 yang dah turun seposen ni huhuhu.

aku rasa mungkin aku punye UV dan PV belum cukup mantap lagi. tengok sahaja minggu lepas. graf amat menyedihkan. mungkin kerana aku kurang berblogwalking dan menghupdate entry. alahai. kena usaha keras lagi nih

di atas ini adalah analitik untuk minggu ini. ada peningkatan,tapi pihak pengiklan masih tidak mahu beriklan di blog aku. takpe,aku akan usaha lebih lagi. mungkin entry aku masih belum mantap

 tadi pagi aku tengok earning kat nuffnang,4 daripada buffered earning yang aku dapat bulan lepas telah menjadi metered earning. maknanya masih ada 2 lagi buffered earning menari nari dalam blog aku. harap-harap esok adalah buffered earning untuk aku. huhuu

jumlah pendapatan sehingga 16 jun,alhamdulillah. semua ni berkat sokongan kawan-kawan yang datang singgah ke blog aku. terima kasih semua yer.

penutup: kita selalu cakap berblog ni sebab suka-suka. tak dapat duit pun takpe. tapi bila tak dapat buffered earning,terus merajuk macam aku huhu. pada aku,earning dari nuffnang ni jugak antara sebab aku ada semangat nak menconteng kat blog ni. huhu.jujur betul aku ni.

9 comments:

Tunsha Ayunie said...

Wa baru dapat 25sen :| hebat x wa??hebat x? wakakaka!

Unknown said...

banyaknya,wan x dapat earning byk tuh dan UV blog ni lagi tinggi dari blog wan.

aque said...

ratu turquoise : fara banyak siket da 2 ringet tau.. banyak x?? hehehe

to tuan punye belog : la.. siannye... chaiyok2.... teruskan usaha anda.. fara rahu anda jujur.. hehehehe

irwanmiswan said...

korang la yang buat belog aku ni meriah ....thanx u all.

Zik said...

rileks lah bro.. aku tak dapat berbulan2 mahunya..tabahkan hati jugak nih... BE nih.. dia memang dah setkan tarikh untuk sekian2 .... takda kaitan untuk traffic untuk dapat ke tak BE.. buktinya blog aku yang lain dah lama giler tak update. dan traffic pun so so jer.. dapat jugak Be... kiranya nuffnang dia nak kasi jugak sama rata... untuk semua blog...

Farhanhanif91 said...

wahhh...okay la drpd blog aku...setiap hari aku punya tak jejak 100 pon...nak jejak 50 pon kadang2 je

myzziema said...

fuhhh BE dia lagi banyak! sampai 6 BE dalam masa sebulan. jeles jelessss T__T

Mek Onie said...

irwan,teruskan usaha anda.......jangan cepat mengalah :D

AmenoWorld said...

Bro, ada beza meter earning dengan buffer earning? aku dapat be tapi cuma 1. tak banyak macam ko dapat enam. mungkin pengaruh visitor memainkan peranan sebab nuffnang cakap dia nak agihkan pendapatan sama rata.. kalau nak di ikutkan ada betul kata2 dia.

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan