nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, June 8, 2011

lelaki ingin gadis kurus dan berpayudara besar?anda salah!

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. aku baru lepas baca suratkhabar hari ni,tetibe ternampak satu berita yang agak sedih.kerana ingin memuaskan hati teman lelakinya (yang inginkan teman wanitanya kurus,dan berpayudara besar),perempuan ini sanggup melakukan pembedahan ,menyedut lemak dari perut,dan lemak itu dipindahkan ke payudara supaya lebih besar. akhirnya,payudaranya bernanah,kehitaman dan teman lelaki nya meninggalkan perempuan ini begitu sahaja.

pengajaran untuk diri ini:

tuhan dah larang mengubah ciptaanNYA. setiap apa yang diberi,kita hendaklah bersyukur kerana ada hikmah di sebaliknya. macam aku,gelap,tak hensem,banyak jerawat tapi aku bersyukur kerana masih ada kengkawan dan masih diberi nikmat untuk hidup di dunia ni.

pada lelaki,tanya diri,apa yang buat kita sayang kat seseorang?hati atau fizikal?kalau semata mata pandang pada luaran maka jangan haraplah kamu akan setia sampai hari tua kerana luaran kita ni takkan kekal hensem,cantik dan bergaya sampai ke tua. jangan minta pasangan anda yang bukan2,besarkan tetek ka?punggung ka? nanti korang jugak yang penat nak dukung kan?

pada perempuan,toksahlah ikut cakap lelaki korang seratu peratus walaupun korang sayang laki korang. kalau bende yang diorang mintak tu memudaratkan,toksahle ikot. nanti merana diri macam perempuan kat dalam berita tu. dahla tetek bernanah,jadi hitam,laki dia pun terus tinggalkan dia. syukur ape yang ada. tak payah nak besorkan sangat tetek tu. berat nak buat kerja nanti.

penutup:
teringat aku,pernah nampak perempuan yang payudaranya sangat besar,dalam hati terdetik,tak penat ke?aku yang tengok ni pon seram. biasa2 je sudah. kan?

 gambar sekadar hiasan,tiada kaitan dengan tajuk,tapi tiz zqyah memang manis bertudung kan?

12 comments:

waN Mohd Salim said...

awek bertudung ??? aku suke .. tpi mesti sesuaingan tabiat

syrupmasin said...

haha..suke penutup entry nih..haha..ta penat ke? :D

alien_workshop said...

ko tgk payudara pmpuan smpai seram ke..wahahaha..msti ko tgk lama2 kn..hahaha

Akulah Pak Lan said...

kahahaha

Rozuan Ismail said...

motif sanggup berkorban untuk bf yg entah jadi bakal suami ke tak.kan dah bernanah tetek tuh.x reti bersyukur,terimalah padahnya.

zaidah said...

klu dah besar sangat bukannyer cantik malahan hodoh n menyusahkan aje....terimalah kejadian Allah ngan penuh kesyukuran

rara pinkmafia said...

hmm tulah.sanggup sgt nk berkorban demi kekasih.last2 kena tinggal.apa dpt.nasib bukan melayu.

nyanyisunyi said...

yang sedang2 aje....kan bagus..

Syuxer said...

terimalah seadanya..bukan suh upgrade sana sini..kalau tak merana..ermm laki memang x pernah cepat puas..aiii dasar laki buaya..

girl pun jangan terlalu sayang ngat kat bf..kat suami xpe..

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Yang sedang2 aja .. yang penting .. wa comel ! lalalala~

SYAF said...

:fuh sedey wooooooo...tadi pun ada baca gak....

i'm ezza haniza said...

wowwwwww............

mari bergeli geli

http://takkeciksgtpown.blogspot.com/2011/06/geli-geli-je-aku-baca.html

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan