nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, June 7, 2011

macamane nak cepat kahwin??

assalamualaikum semua,salam petang,petang hari ni cuace agak panas sepoi2 bahase dan pagoda aku pon hampir basah lecun dipenuhi peloh2 ku yang berbau wangi keh3.jangan jeles. aku paham sekarang ramai yang mengambil jalan mudah untuk berkahwin.ade yang berlari ke lombok,ade yang ke siam. tak penat ke kahwin lari ni?basah ketiak pak imam tu wooo keh3.

aku bukan ape,bukan aku ni buang tebiat nak cepat kahwin,aku pun muda lagi,baru 20 tahun. huhuhu. entry ni aku buat sebab dalam dua hari aku tak dapat bukak nuffnang,akhirnya tadi aku dapat jugak bukak. dan dekat keyword tu boleh pulak muncul ayat macamane nak cepat kahwin. huk3. tergelak2 aku. tapi ini bukan salah sesapa. baiklah,demi memenuhi permintaan pembaca,aku senaraikan cara-cara macamane nak kahwin cepat

kukuhkan ekonomi
pada yang malas cari kerje tu ubah sikap,cepat2 cari kerje. memanglah duit bukan segala-galanya,abes bini ko tu ko nak bagi makan ape?minum ape?memanglah ramai perempuan terpikat dengan kata2 manis,sebab tu ramai lari ke negara jiran, tapi berapa ramai yang benar2 bahagia? dah kukuh ekonomi tu baru la berangan nak kahwin ok.
mantapkan ilmu di dada
tak kirelah kamu ni laki ke perempuan ker,ingat kahwin tu suke2?lengkapkan ilmu di dada tu terutamanya kaum lelaki. kamu yang akan binbing keluarga kamu. kamu yang akan bimbing isteri kamu. takkan kamu nak biarkan isteri kamu dedahkan lurah dendam mereka kat lelaki lain kan??

sekian itu sahaja dari aku yang belum kahwin. lepas dah cukup semua di atas baru lah korang nak kahwin cepat2 yer. aduhai,takde bende yang bleh kita dapat dengan kadar segera wahai kawan. ramai antara kita yang kurang sifat sabar termasuk aku. sebab tu lah ramai yang tertipu dengan skim cepat kaya si harun tu. cisss

6 comments:

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

KAHWIN dah tak ada dalam kamus hidup wa .. yeyehhhh!!! Lalalala~

CintaZulaikha said...

20.....serius ke nih?????

Rozuan Ismail said...

nak lagi cepat kahwin,bagi kantoi tangkap basah.terus kahwin.

deqlis said...

Rozuan cakp tu ada betuinya...cuma klu macam tu lagik cepat cerai!!

jodoh sampai kahwin laa kan??

Nak menang tiket wayang dan headset? jom join contest ini.
dan nak menang sesuatu? jom teka percutian saya.
NAK MENANG IPAD2? KLIK SINI

Liyana Zahim said...

Kene ade kete, umah sbijik! Mesin basoh ngan dapur gas! Hahahahah..

afiqazizan said...

betul tu bro..kena kukuhkan ekonomi.

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan