nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, June 4, 2011

video prema yin,marilah.>>mataku tetiba rabun

pagi ni aku tetibe tengok ramai blogger cakap pasal video mesti ade kaitkan dengan video prema yin,aku pun pelik,ape yang besh sangat?dan sape prema yin??aku pun carilah kat youtube. sekali aku tengok....erkkkk!!!nasi lemak lima puloh sen dua bungkos yang aku makan tetibe tersembur. apekah ini? ini kah prema yin dan gambit saifullah? ohhh baru aku kenal. erkkk..akak,gua rase tak perlulah menari macam tu yer. kalau mak gua nampak gua tengok video ni mesti dia marah. korang tengok lah sendri.gua tak nak komen sebab gua pun tak pandai gelek macam akak ni walaupon bontot gua agak besa. dan gua pon bukan 'macam bagos' nak bagi nasehat.

perhatian: jangan tengok video ni depan bebudak dan anak2 korang. perkataan pertama yang adik kecik aku cakap mase tengok video ni,"eiiiii....lucah"....cisss...segan aku.


6 comments:

syrupmasin said...

haha..nih video paling hebad zaman ini :D

Syuxer said...

hebat video neh bro..hahahaha(nada sinis)

a'a ramai dok kecoh video neh..aku malas nak ambek port..huhu..

apapun x patut video ni dibuat..dah nama pun islam watla cara islam..adehh gambit gambit

Rozuan Ismail said...

video paling hardcore =) kutuk blogger.da.ada aku kesah

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Sesungguhnya ketiak beliau hitammssss!! Baik layan lagu Sejuta Wajah .. Rasa terlentok wa pepagis ni ..

fatma saqilla said...

nih shh tak aslie ni.
tah pape je.
-.-

aLieF si Muncung ManiS said...

lagu dah sedap dah..tapi,,video dia..mak aih!!! aku yg tengok ni pun dah ghairah...haha..adoi...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan