nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, June 24, 2011

blog aku sunyi hari ini




assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. selamat petang kengkawan yang sudi singgah ke blog aku ni. minta maaf sebab tak update blog hari ni. (buat ape nak mintak maap. bukan ada yang bace pon blog ni).

aku kadang- kadang terfikir untuk membuat dua atau tiga blog yang mempunyai kandungan yang berbeza. 1 blog untok diari aku. 1 blog untok isu semasa. 1 lagi mungkin untuk kisah pelik ke kan. tapi aku rasa cukuplah 1 blog ni. sebab nak update pun kadang tak sempat kan. macam nak berbini jugak. kalau tak mampu nak pasang 2 ke 3 ke. cukoplah jage sorang bini kan? hehe

hari ni aku tak sempat nak pegang keyboard. mungkin esok atau lusa. pagi tadi aku dah standby kumpul bahan untok pembaca setia blog aku ni tapi sayang sekali hari ni agak kelam kabut.

apa- apa pon jage diri korang. mungkin ayat aku macam syol sendiri. tapi peduli ape aku. kalau pembaca setia blog aku ni cuma sorang dua pun aku dah cukup syukur. :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

waN Mohd Salim said...

huhuhuuu same bro ..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan