nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, June 30, 2011

wardina safiyyah ingin saman bloggers?

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. pagi ni kita telah dikejutkan dengan berita seorang pengacara dan juga bekas pelakon spanar jaya yang popular,wardina safiyyah ingin menyaman blogger. kenapa? kerana beliau telah dikaitkan dengan parti keadilan rakyat.


kisah ini perlu menjadi iktibar kepada kita dalam dunia blogger. kita tidak boleh sewenang-wenang nya menyebarkan sesuatu perkara tanpa diketahuai kesahihanya. aku pun masih dalam proses belajar berblog dan sama-samalah kita berusaha jadikan blog kita dikenali kerana penulisan yang berhemah dan bukan semata-mata mahu pencari populariti. bila kita berblog dengan berhemah dan menghormati orang lain,dengan izin tuhan,kita pun akan dihormati.



keratan kosmo online
KUALA LUMPUR - Pengacara popular, Wardina Safiyyah Fadlullah, 32, memberi tempoh 14 hari mulai semalam kepada pengendali blog yang mengaitkan dirinya dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR) supaya mengeluarkan gambar dan artikel berkaitan dirinya daripada blog tersebut.
Menurut Wardina, dia tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang sekiranya pengendali blog terbabit masih berdegil dan enggan berbuat demikian. baca kisah selanjutnya di sini

6 comments:

CintaZulaikha said...

humm..ntahlah depa2 nih. cam da tarak isu ja..

Alisya said...

salam. aku pernah jugak terbaca pasal wardina ni, tapi dah tak ingat kat blog mana. should be careful next time..

Farhana Jafri said...

prngai buruk.. nk femes cpt la buat mcm tu.. kn dh xpsal kne smn.. mnusia2~~

jemput singgah ANASAURUS :)

Que Afify said...

Cer jadi mcm wa.. jiwangsss selalu .. takde sape nak saman :)

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
happy 2nd anniversery

uihhhh tu lahhh kalau guna gambar tanpa izin pemilik... dan jgn buka aib orang nanti mkn diri

cik ifah said...

assalamualaikum :)
emm. saya penah jugak bace pasal neyh. ntahla. dah dunia akhir zaman kan. :) manusia pon satu, kerana politik, diorang sanggup buat pape je. jangan sebab berbeza politik kita bergduh. sngat tak bertamadun. -.- tapi, tu la ape yang manusia sekarang selalu buaat. agaknya, mereka dah lupa, kita islam ni sebenarnya bersaudara.

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan