nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, June 27, 2011

hati2 wanita: kes raba punggung dalam lif

di bawah ini adalah satu kisah pengajaran untuk lelaki dan perempuan. semoga selepas ini kita lebih berhati-hati bila menaiki lif.


Dalam sebuah lif yang penuh sesak, Nurul geram melihat suaminya Helmi yang nampak riang kerana dihimpit oleh seorang wanita cantik dan seksi. Ketika lif sampai dibawah dan pintu terbuka, wanita seksi itu tiba-tiba menampar Helmi. Sambil berjalan keluar dia berkata,

"Jantan tak tahu malu, berani kau raba punggung aku. Rasakan!"

Helmi tercenggang melihat keadaan itu segera berkata kepada isterinya.

Helmi: Sumpah yang.... abang tak raba pun punggung perempuan tu, percayalah...

Nurul: Ya, saya percaya.

Helmi: Terima kasih kerana percayakan abang. Tak pasal-pasal abang dapat penampar free.
Tapi macamana sayang percaya abang tak lakukan?

Nurul: Sebab saya yang raba punggung wanita tu...


moral: jangan ngengada dok himpit-himpit,gesel-gesel dalam lif bila isteri anda ada.sekian.


penutup: aku takut nak naik lif,rasa cam nak terbang je huhu.ape pengalaman ngeri dan tragis anda dalam lif?tak mau kongsi?


sumber: bom321.com

8 comments:

LaLa said...

suka naik lif tambah2 yg bleh tgk kat luar...

x pernah lg kena raba setakat ni, hehehe

mizzkechique said...

hahaha...pdn muka.. menggatal lagi..

ANIS DIYANA said...

hahahaha...
kl sy pon sy wt cm2...
hehehehe..
sy bru nk start blogging blik...
sblm ni duk kt kolej xda lapy nk bka blog...
start blogging bc cita lwk..
best2..
hehehe...

Mu'az Alias said...

huahuahua....
ko memg setanding ngn sepah lah y...
haha

ANIS DIYANA said...

http://diyanaluvaman.blogspot.com/

cik Lea said...

wah..nak try la nanti....

hua3

hyemynameisrasyid said...

haha.,padan muka ngan laki tu.,

afiqazizan said...

haha padan muka si helmi tu..(:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan