nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, June 11, 2011

iklan adabi yang .....

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. teringat aku malam tadi tengah dok kat warong,tetibe keluar iklan kopi adabi. perghhhhh aku tengok bukan main gempak lagi iklan ni walaupun aku dah lame perasan iklan ni. aku nak tanye kat korang la kan. bila korang tengok iklan ni,ape yang korang nampak. paham maksud aku?ape yang buat korang cakap "perghhh"..."wow!!!!"..."huyooooo"?? kalau takde reaksi takpe,aku hanya bertanya kepada mereka yang ade reaksi terhadap iklan ini.



penutup:
aku rindukan iklan yang lagunya macam ni "kami dah pulang emak buat cucu, mudah saja tambah air. adun sebati goreng dan sedia. tepung cucur adabi rasanya. kami nak lagi..bolehkah cepat.." heheh,tapi aku cari videonye takde plak. heheh.

4 comments:

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

ala, biasela.. diorang pun berubah ikut zaman..

: MAKBUL: sebuah cerita tentang doa KARTA HEBAT RTM!
: TEKAN SAMPAI TEGANG!

azrijohan said...

macam lucahhhh jekkk ;p

syrupmasin said...

jadilah pemenang sejati :D

aque said...

wah hapal lagu cucur

jejemput buatan emak yg terbaik.... keh3...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan