nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, June 15, 2011

rabu ini otakku beku untuk menulis

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. selamat tengahari kengkawan semua. mungkin ramai tertanya (entah ramai entah tak) kenapa aku tak update blog semalam. maaflah kepada yang menunggu entry baru dari aku (ayat perasan nak mam.......). semalam aku agak kurang sehat,hari ni pun sama so idea2 yang terlintas semua aku tulis kat note dulu. belom ada mood untuk menulis. jadi entry pertama hari ni aku nak tunjuk gambar je. korang pandai2 lah tafsirkan, tulis di ruangan komen. ni bukan segmen,cuma saje2 nak tiru mereka yang buat "wordless wednesday" cuma aku tambah sikit,aku akan review blog yang memberikan komen yang besh tahap gaban yer hehe.

penutup: hidung gua asyik berair je,nak tidor pun susah. ni keje pon tak dapat mc uhuk3

7 comments:

Zik said...

Wak: Ngeteh jom
Iwan: Aku demam hari nih
WAk: Jomlah naik gerabak belakang nih, muat kot..
Iwan: $%^&*()

CintaZulaikha said...

ummmm..nak ayat apa ek...

errr...samalah kita

wordless jugak...

myzziema said...

errr complicated sungguh gambar ni. wordless. haha.

yang muka naik benda alah belakang motor tu apesal nak senyum macam bangga sangat dapat naik menatang tu? sepatutnya benda tu buat angkut kelapa sawit nun bukan buat angkut orang T__T haha

Unknown said...

erk mana satu tuan blog ye

AZRI said...

ya,sy tau sgt maksud tersirat gmbar ni..



menunjukkan betapa kita kini amat merindui zaman 'kereta lembu'

bila sudah tiada..

buat camni pon jadi lahhhh.kan kan?

Ira Khazali said...

awak2... saya dah curi awak punye hasil kajian n tulisan tau...

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسلام عليكم

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
kembara mahkota johor 2011 daulat tuanku

uihhhh dahsat2 ko dok belakang... bebawak lahhhhh rehat ko kan demam

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan