nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, June 3, 2011

pendedahan: kelemahan advertlets

salam semua. seperti semua sedia maklum. ramai blogger telah berpindah. daripada nuffnang ke advertlet. ini kerana kebanyakan mereka agak kecewa dengan nuffnang kerana setelah beberapa lama mereka berblog,tiada buffered earning pun yang melekat. ada sesetengah mereka berpendapat nuffnang ni pilih kasih. benarkah? aku takmau jawab dan aku bukan nak menyebelah mana-mana pihak. kerana setiap ape jua di muka bumi ini ada kelemahan kan?nuffnang ade kelemahan,advertlets ade kelemahan,dan kita sendiri,manusia,pon ade kelemahan. 

petang ni aku nak berkongsi dengan blogger mengenai kelemahan advertlet. maklumat ini aku dapat dari encik mamat kita. beliau telah sedaya upaya mengumpul maklumat ini dan aku rasa ada baiknya korang kerap ke blog beliau kerana ada maklumat maklumat penting yang akan beliau sampaikan. berikut adalah antara maklumat yang telah beliau cari.

Dari pandangan aizuddin.com
Kelemahan dia dari bab-bab pembayaran dan support..
Asyik hantar ticket tapi selalu sangat tak settle..

Dari pandangan donnyien.com
1)Kurang iklan dipaparkan bebanding nuffnang dan innity
2)Lambat membuat bayaran,selalu buat-buat lupa

Dari pandangan fikiran2u
1)Kurang iklan dipaparkan sama seperti pandangan donnyien.com
2)Mempunyai sistem pembayaran yang agak lambat
3)Minimum cashout RM 100.00 ringgit,satu jumlah yang besar untuk sesetengah blogger

Dari pandangan kujie.com
Selepas 79 hari, bayaran masih belum ditunaikan. Terbukti dakwaan ramai blogger bahawa Advertlets gagal membuat bayaran selama ini adalah betul dari pengalaman saya sendiri bukan berpandukan ‘cakap dengar’ . Advertlets telah mensia-siakan peluang yang telah saya berikan pada entri Cash Out Pertama Advertlets untuk membuktikan kewibawaan mereka.

maklumat seterusnya boleh lah ke ceritamamat.com

13 comments:

MizzTina said...

adeh...

syuxer said...

aku dulu ambik adverlets gak..pas baca adverlets memang x bayar,aku terus pakai nuffnang balik huhu

bawal crepe putih said...

setia pd nuffnang ! owh yeah ;)

AZRI said...

ooo,itu rupenye...tq bro info

Unknown said...

wan dah malas nak ambil tahu pasal advertlets.better wan fokus pada nuffnang saja

JMR said...

plak..pasni ramai lk yg lompat dr adverlet ke nuff...:-)

good info bro..

CintaZulaikha said...

menci nuffnang, menci~~

mamat said...

huhu...nntikan...entri psal advertlets..pling panas..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

jumlah claim insuran kereta kemalangan

wooooo adverlet tak bayar kerrr....

peNulis SeNjA said...

aku baru nak try advert je .. hoit ko menang iklan free kat blog aku .. so bagi banner 125x125 .. jangan yg besau okeh

Editor said...

let try www.nufftag.com

kak tie said...

akak rasa kali ni macam akak pula yang terkena ngan advertlts ni

kak tie said...

akak rasa kali ni macam akak pula yang terkena ngan advertlts ni

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan