nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, June 23, 2011

kejam: ibu bakar anak cacat

orang lain susah bak dapat anak. perempuan ni senang-senang je nak bakor. moge kita dijauhkan dari perbuatan yang kejam. kalau anak tu cacat, bermakna tuhan nak uji kita.



penutup: teringat aku mase tengok program bersamamu kat tv3. walaupun miskin, si ibu tetap menjaga anaknya yang cacat

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 comments:

cik aiEn said...

Kucing pun sayang kn anak...walaupun kucing xde akal...ni mnusia yg ade akal fikiran xleh bfikir...
dunia dunia....

Liyana Zahim said...

Bodoh punye mak!

CintaZulaikha said...

tu la beza manusia ngn manusia otak setan...humm

Rozuan Ismail said...

apa punya mak lah,tak sayang anak tol.

Que Afify said...

Kite bakorr je!! oOo yeahh oOo yeah!!

Anonymous said...

ape punya mak la mcm tu kn... xkn xreti2 hukum dosa atau pahala... mmng orng yg bakar anak cacat ni orng yg kejem sngat2... eeee geramnye orng yg xberperi kemanusiaan ni..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan