nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, June 2, 2011

aku tiada dara!!aku berani mengaku!!korang??

hoi2!!!!korang jangan nak nak tuduh aku takde dara pulak.bukan aku laaaa.aku ni dah lame tak blogwalking. almaklumlah,internet tetibe lembab macam sipot sedut. tadi aku jalan2 tetibe ade entry panas pasal kisah seorang perempuan yang mengaku takde dara. aku dapat jejaki blog si gadis ni tapi aku takmau lah promote. aku tengok follower nye pon meningkat dah 900 orang lebih dah. dan banyak ayat2 yang kurang enak menutuk dan mencaci gadis ini gara2 dia mengaku takde dara. nak tau ayatnye??ni haaaa,

"ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ? lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita ade MARUAH DIRI ! thankyou "

perghhh memang betul2 berani mati pengakuan gadis ni. tadi,aku singgah jugak kat blog budak muncet. nak tau gak sebab musabab perempuan ni mengaku,rupa2 nya dia penah dirogol oleh bekas boipren die. 

aku bukan nak cakap aku ni baik dan aku pon pernah melakukan kesilapan. ape yang boleh aku katekan,wahai si pengkomen semua,boleh kalau nak bagi komen nasehat,tapi betulke cara korang komen tu? caci maki dan komen yang menggambarkan yang korang ni teramatlah baik. itukah cara betul menasehat? bila korang komen yang bukan2 lalu timbul pergaduhan,adakah keadaan semakin pulih?adakah gadis ini akan insaf??pada mereka yang pernah melakukan kesilapan,jangan sesekali membuka aib kamu. mintak ampun dengan tuhan,itu cara yang lebih baik. 

maap salah silap.aku tak sempurna macam korang

9 comments:

Rozuan Ismail said...

dh byk org post pasal benda ni.wan pon tak faham.apa lah yang seronok sangat tak de dara

scha said...

betol tuu, scha ta suke org yg maki2 nie.. padahal kat belakang die pon sme.. dlm nie smue nak tunjuk baik.. hampeh! :)

Adam Roslan said...

Sabor ajelah. Semua orang ada kelemahan.

Rahmad said...

hairan aku dengan penuh bangga dia mengaku yg dia xda dara..

pelik bin ajaib..

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

YES pakcik .. wa dialisis .. sebab wa gojes .. wahkahkah ..

Ok .. Komen mengenai this entry ..

Wa paling benci manusia yang menghukum manusia .. Sebab what we've give .. we were get back .. Fiuhh fiuhh fiuh ...

pena rozie said...

Kenali punca baru boleh nak komen lebih2.

belogkiter said...

takutlah.. macam macam sekarang.. dunia akhir zaman

waN Mohd Salim said...

dh gile ore kang ni

hyemynameisrasyid said...

sape nk nikah ngan dia??? angkat tangan.,.,.,=.='

free je.,cepat la.,ala,.xkn xde kot.,

ok2.,sapa yg nk ambik dia buat awek?? mak ai.,ramai la pulak yang angkat tangan~
___________________________

renung-renungkan lah wahai kaum hawa dan kaum adam.

-Alahai~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan