nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, June 2, 2011

belog kau cantik,isi besh,tapi.....

salam petang,aku dengan semangat berkobar2 nak jalan2 kat blog kawan2. tapi ade masalah.memang dari dulu,ni laaaaa masalah yang kerap di ceritakan dalam blog orang yang sama jenis dengan aku. maksud aku same jenis tu same perangai,same sifat. sifat aku,tak penyabor.sebab tu aku tak minat memancing. huhuhu. ape yang aku nak bagitau,tolonglah blogger2 yang ku sayangi,tolonglah. kenapa kalau aku jalan ke blog korang,mak aihhh,dekat 10 kali aku refresh??adekah kerana PC aku yang lembab? aku teringin nak bace kisah2 korang yang besh tu. tolonglah bagi aku cadangan macamane nak tengok blog korang dengan cara yang cepat.

aku takde hak nak suruh korang buang lagu dalam blog korang. aku takde hak nak suruh korang buang widget berterbangan sane sini. aku takde hak nak suruh korang buang widget yang berat kat blog korang,sebab blog aku pon tak menarek. tak layak nak nasehat dan suruh korang buang itu ini kat blog korang. aku tau niat korang,nak blog korang cantik,kan?

jadi,tolonglah,bagilah cadangan macamane aku dapat blogwalking ke blog korang dengan mudah. ke aku kena tukar PC baru uhuk3...tak mampu lagi. duit kat nuffnang baru ade seratus lebih,mane cukop sayang ku oiiii.

(sambil nanges guling2)

14 comments:

sarah-najwan said...

adoi...hak masing2 la irwan..

saya pom kalu ada yg singgah blog saya..saya akn balas jejak kembali..tapi kalu berat amat nk loading..ada lagu2 ke..bling2 ka..buat lappy saya hang..alamak tertekan butang X la gamoknya..


**tapi saya tetap sangkut kat floating nuff kamu..huhuhu

meaw said...

bese yg buat tu mesti baru nak blogging kan,geram je rasa,huhu

Mya Myra said...

haha nak buek camno:)
biar lambat asalkan selamat..

Rozuan Ismail said...

blog wan laju x?

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

hehe~ sabau2 =)

azie fazieda samad said...

hye.. jom join contest bsm azie..

http://azziesamad.blogspot.com/2011/06/tiba-la-masa-yang-ditunggu-tunggu.html

salam kenal..:)

CintaZulaikha said...

blog akak beat tak bila buka...saja nak tya. takot kekalau sama jek berat ngn blog org lain..sian plak rase..org lain terganggu nak baca blog kita..

zacky ~786~ said...

alalaa.. sobau la yerp..

eja said...

snggh n folo..=)

blog eja lmbt x?

waN Mohd Salim said...

blog ps cemne eh .. cakap kalau lambat

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Blog wa gojes macam tuan dia .. wahkahkah!! eheh .. tak ada kena mengena .. lalalala~

Zik said...

aku cuma tak kesempatan sedikit nak jalan2 kat blog lain .... yang lagu2 tuh... kalau auto susah tuh...

CintaZulaikha said...

jom join..

http://cintazulaikha-ummi.blogspot.com/2011/06/asyik-korang-ja-buat-contestakak-pon.html

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

jumlah claim insuran kereta kemalangan

eemmmm aku memg bermasalah pasal blog aku banyak gambar

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan