nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, April 6, 2011

dipecat kerana memiliki buah dada besar

 
seorang pekerja wanita dari amerika,amy-erin blakely,43 tahun telah diberhentikan kerja kerana buah dada yang dimilikinya sangat besar.woahh. dia telah diberitahu oleh rakan sekerja nya betapa besar buah dadanya dan dia diminta untuk menyorokkan buah dadanya.(aku terfikir,macam mana nak sorokkan buah dada besar?). ade diantaranya memberitahu beliau bahawa kaum lelaki di pejabatnya tidak dapat menumpukan perhatian di bilik mesyuarat kerana terganggu dengan buah dadanya yang besar.(perghhh memang gatal betol,orang meeting hang g tengok dada buat apo). 

agak2 la kan..kat negara kita ada tak kes macam ni?kalau ade sila lah kongsi :-)

12 comments:

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

err .. err .. err .. mane ade!! kalau ade kompem silikon tebal!! erkk .. larikkkkkkkkkkkkkkk!!

storyfromme said...

kesian gila.ini diskriminasi namanya.

CintaZulaikha said...

ek eleh...buah dada besaq pon salah...camno nak sorok, cu try...kihkih~~

Anonymous said...

salah satu keindahan islam... besar mana pun keindahan tu, dapat lagi ditutup dgn suruhan melabuhkan tudung hingga ke dada.. sayangnya, yg xberapa besar pun nak tayang2.. adeh~

**jgn la anak murid aku ade yg besar sangat, hilang fokus beb... haha


-wak-

SyedGraphiX said...

hahahaa....adoi....kne kecikkan nih

dwaty said...

hah!! tu pun kena pecat... cian dia... i follow u...

Nur Syahirah Hainan said...

ishh22..pelik2...saper salah pown x tahulh..i follow u..

mungelily said...

haha...apekahhh???
;p

copycat said...

ceh, kalo lawa xpe gak.

belogkiter said...

sedang sedang aje..

kucarkacir said...

bohh..
cenggitu pun ade..
ori ke buah dada die?
kehkehkehkeh

... said...

as salam..
adoi..gila..pasal tang tu je

=_="

tapi tindakan bos dia betul la kot. kalau dah pekerjanya tak boleh nak dikawal nafsu matanya, elok buang sorang dari buang ramai2.

seba mengganggu produktiviti tu..
haih..macam2..

infoShare :

infoShare : Sains Tak Menipu; bila..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan