nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, April 17, 2011

21sx: dangdut ala2 doggy style di atas pentas

pada yang tak suke sila jangan lihat. aku cume nak tunjukkan macamane hiburan zaman sekarang yang dengan terang2 mengajak kita membuat perkara yang bukan2.aku pun bukan baik. aku insan lemah.

5 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
rxz 5 speed 6 speed catalyzer

uihhhh aku tergamam seketika beb dangdut goyang gerudi

Rozuan Ismail said...

semoga kita dijauhkan..bimbang2 benda2 tak elok mcm ni jadi pada sedara2 kita

nikaviolet said...

hahahaha....adui ai...ape ntah nk jadi...mcm2 dh skang nie....goyang gerudi....yg ni goyang doggie...

kucarkacir said...

ape mende la diorg nie =.=
cam xde keje je..

Awie Omar said...

Astaghfirullahalazim.... kene rasuk ke ape? ni bukan takat goyang dogie, goyang b@bie pun leh jadi.

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan