nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 16, 2011

segmen: budakkampung vs budak bandar!!! blog cinta zulaikha



kamu asal bandar ke kampung??
sejk kuar dari perot lgi aku da duk bandar, BANGSAR lagituuu...pernah dgr tak bangsar..tpt di mana kecoh cerita ttg bebudak mandi buih tuu..MasyaAllah, naseb baik aku tak gila, nak follow mandi buih tuh~~aku baik tau~~LOL

wahhhhh kat bandar ade mandi buih??cam besh je keh3.....jom tengok http://cintazulaikha-ummi.blogspot.com/2011/04/segmen-irwanmiswan-budak-kampung-vs.html

2 comments:

CintaZulaikha said...

halamak..kahkahkha..igt sesaja jek nak bca tuk dri sendiri..lalllal..LOL

Awie Omar said...

kat kampung ada mandi apa?

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan