nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 9, 2011

beli kereta ikot kemampuan la der...

maaflah kalau tajuk di sini agak kasar. kadang2 geram gak bile member2 dok mengadu pasal kereta kena tarik. salahkan bank la. salahkan orang lain lah. tapi asalnye,sape yang nak beli kereta tu,sape yang pilih? kalau aku,aku akui,aku hanye mampu beli kereta biase2 jer.tak mampu aku nak pakai kereta2 mewah. ini tak,beli kereta sebab nak bergaya,bayar bulan?tertunggak,kene tarik?bank yang disalahkan. aku malas nak cerita,papehal korang dengar lagu ni,dari artis baru...check it out yawww!!!!


korang perasan tak...ade gak bos2 pakai kereta kancil je padahal gaji diorang boleh beli kereta ferrari.....



How does getting rewarded through sharing sounds like to you? Join #ChurpChurp today and bring more friends to the community!

3 comments:

qemaishak said...

yup setuju tu..ukur baju di badan sendiri..
ikut kemampuan..

azrijohan said...

best r lagu..haha

sarah-najwan said...

xpa irwan..esok2 kamu bole beli kete..

**ce kamu alih floating nuff yg tepi n3 ni..saya xle baca penuh la irwan..ke kat lappy saya ajo ke?..hehe

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan