nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 9, 2011

klasik: iklan nokia 10 tahun lepas

macam kate amir maharaja lawak,kalau takde yang dulu,takde la sekarang kan?hehehe. iklan ni sangat klasik dan simpel keh3.teirngat aku kat henpon nokia 3310 aku yang dulu dok lawan ngan kawan maen game ulor keh3...ade lagi tak sekarang?

4 comments:

Farah Hanim said...

besar gedabak hp tu XD

Rozuan Ismail said...

henfon tu sgt kukuh..baling kat anjing pon,anjing lari

CintaZulaikha said...

kihkihkih~~~hadoiyai..skrg ni klu ada lagi tak tau nak simpan kat poket guane...kahkah

nelly said...

kalau sekarang ada , ades ~~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan