nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, May 22, 2011

bila artis seksi cakap pasal aurat

artis..orang yang dikenali,yang sentiasa menjadi perhatian kemana sahaja mereka pergi.ramai yang bercakap yang artis ni idola mereka. aku bukan budak baik, tapi jom tengok ape kate artis cun pasal aurat. pasal penampilan seksi mereka.


jujur!!aku tak kenal pon siape die ni. yang belah kanan tu aku kenal la. yang kiri tu katenye aleeza kasim ohhh. boleh tahan seksi yer.agak2 la kan,dia pakai bra tak?? ahhh malas fikir. ape komen die pasal aurat?

haaaaa yang ni aku kenal?korang kenal?? pade aku la kan...tiz zaqyah ni lagi cun kalau pakai tudung kan? sape sokong??!!!

ni pulak rebecca nur islam.errr...tak tau dah nak cakap ape

16 comments:

Rozuan Ismail said...

serius wan dengar jawapan diorang wan naik geli geleman.siap Rebecca Nur islam cakap.nama Islam tu bapak i je bagi tapi i suka seksi.daa.. cara diorang cakap memang tak takut tuhan

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Bila syurga dunia menjadi pujaan para artis .... :)

ieda CUMA said...

Subhanallah.. Gila glamer smpai lupa diri.. Berdoa agar mereka di beri hidayah.. =)

nelly said...

opp ?
yg 1st tu , muda , model ..
habis ? kalau dah muda , kalau namanya ajal , tak kira gakk ~
apa punya jawapan daa ~

CintaZulaikha said...

ntahla....artis..camtu je la~~

! Sam Posmen ! said...

kalau kata bangang japgi cakap kena fitnah, kena gosip, kontroversi semata-mata, tak islamik cara tegur, buka aib orang lain.

hakikatnya memang totally bangang. cakap mcam orang takda agama. mulut said alhamdulillah, badan tayang untuk tatapan umum. bangang, bahalol, bengap betul. nak mampus bukan kira kamu muda ke tua, kamu dapat hidayah ke belum

whatever said...

artis yg menjawab pasal aurat seperti video di atas adelah amat bodoh sekali !

tah pape la...menutup aurat tu kan memg dah diwajibkan dalam dlm islam...bukan hanya pada nama cik rebecca oi...idiot !!

ika said...

dorang ta tkut da gn neraka agaknye

Terbang Bersamaku said...

Semoga Allah SWT memberikan mereka Taufik & Hidayah..
~Penpdapat sy secare peribadi, lebih baik mereka(artis-artis dlm vid tue) b'diam diri dari mengelurkn kata-kata sebegitu yg akhirnya menjerat diri sendiri...

Siti nAdiA (NaSz) said...

artis yng berlgk cntik..seksi..mcm ni la jdnyer..

hyemynameisrasyid said...

aku ada download video ni dulu.,
dan kalau aku tgok je mmg menyirap darah aku.,jawab pandai plak tu.,dah mcm xde iman aku tgok.,haish~

Abdullah Ammar Al-imarah said...

nt apa agaknya jwpn dorg dpn Allah??

Alan Rizque said...

Jawapan bagi seolah-olah dunia ni diorang yang buat..Astaghfirullah..

Syuxer said...

bila orang jahil berkata-kata...

tinju pendekar laut 1 juta hp pun belum tentu mampu kasi gegar otak dorang tuh..

arap2 Allah s.w.t campakkan hidayah dalam hati artis2 semalaysia ni huhuhu..ko bayangkanla berjuta2 dok tengok aurat dia..berjuta2 gakla bapa,suami,abang,adik,sepupu2,saudara2 laki dia tanggung tanggung dosa dia

Abdullah Ammar Al-imarah said...

sdeyh tgk Tiz Zaqyah terpapar dlm post ni.. buat hilang respect ja..
len kalipakai tudung ssbb pahala. jgn sbb duit..

nazirah said...

aih.. tak taw nak komen ape. ternyata seksi..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan