nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, May 3, 2011

kereta malaysia tak berkualiti??

terkejut aku tengok video2 ni. seolah2 kereta melaysia ni langsung takde kualiti. pada aku,mane2 kereta pon kalau eksiden pon akan hancur. kan? aku nak cakap lebih pon aku tak berani sebab aku maseh bertemankan moto 135 lc dan honda petak aku. kalau nak komen bab kereta, aku belom tau sangat. biase pinjam kereta member jer la. kalau kereta tu murah,paham2 la macamane keadannya kan? kalau mahal pulak tengoklah ape yang membuatkan ia mahal. tiap orang ade pandangan masing2..so...pade yang dah berkereta..ape pendapat korang??


11 comments:

OreO HitaM said...

Benda paling penting bg kereta adalah ciri2 keselamatan dia..

pwincess Lov3y dOv3y said...

tu la org kate pun camtu gak.tapi sy x kata ag la..sebab kete pun tak der.yg ade motow cabuk jerk la..ahaak..

CintaZulaikha said...

aleh, pkai keta apa pon leh..akak pki saga jek..tader mslh pon..

mOon jOhari said...

bOs aku pakai viva...siap la keta ko wahai bOs!

nikaviolet said...

ala dorg tu biase la nk merendah2 kan kite sbb takot kite lagi maju dri dorng....kete mane2 pown kalau kene langgar remuk...kete mane2 pown kalau kite ketuk bunyi tin milo...ape kejadah nye ntah.....b****.... (marah nie sbb aku minat stria neo)

aNaYaNa said...

kereta tetap kereta..kalo jaga dengan baik kereta apa pun takder masalah..nak bangga2 dengan kereta obersea pehal kan..cukupla kereta malaysia..eh..kita punya motor jepun..haha

kucarkacir said...

kecoh r kapir nie..
wadepak lu..
suke2 je nk ckp keta org..kutuk r keta diorg sndiri..
org mesia pakai ok je..korg tu yg natang..
sape suh beso sgt..mmg patut payoh kua dr keta..

shafiq ahmad said...

kalau tak betul takkan la orang nak mengata, betul tak? pada aku proton or produa menggunakan bahan murah untuk menghasilkan produk mereka. thats why la ketuk sikit dah remuk. cuba cari youtube yang orang negara china ketuk dengan hammer lambo dia..8~9 orang tu pun aku tengok still kukuh..

c-tea said...

huhu...em...entah...kesian kene kutuk...lau dah kene kutuk tu..produa dan proton...tolonglah buat kereta tu menggunakan bahan yang berkualiti...

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
air balang kenduri kahwin

eemmmmm kalau tak mau diperlekeh kan pakai ajerr mersedis

Mohd Nasharudeen said...

xpe,org ejek kereta kite,makne nye mereka jeles dgn kereta kite yg berkualiti ni..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan