nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, May 18, 2011

jam untuk budak genius

korang jangan tanye kenape aku cakap jam ni hanye untok budak genius. kalau aku yang tengok jam ni. aku akan abaikan nombor2 tersebut. aku bukan budak pandai macam adi putra mahupon stephen hawkings.....grrrrr (sambil menekan kalkulator berkuase solar...damn!!!)

sumber: amazon.com

6 comments:

kucarkacir said...

nasib baik math biasa..
cube klu add math..
lagi teruk =.=''

safra said...

nasib baikla xbrapa genius..

Buat RM1000 sambil facebooking

blackroses said...

best ahhh

Siti nAdiA (NaSz) said...

hahha..kalo lah jm mcm ni ade..mau bwk kakaklator kehulur hilir..kang org tnye pyh plk..haha

Rozuan Ismail said...

haha.aku pakai jam biasa je.huhu

Syuxer said...

err aku lagi pening pakai jam ni hahah..emm aku singgah dipagi hari ni klik pe yang patut..:)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan