nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, May 25, 2011

komik: kisah budak belajar & PTPTN

salam. pagi ni ape cer...sehat korang semua? kali ni aku buat komik khas untok mereka yang tengah berhempas pulas mengisi borang PTPTN mahupun borang biasiswa. huhuhu....di harap takde kengkawan yang bace ni terase yer...sekadar komik....tak suke? sila klik 'close' ok. wa tak de hal punye :-), maaf salah silap



12 comments:

hyemynameisrasyid said...

hehe.,wei.,tambah satu lagi.,
babak time nk bayar utang ptptn.,^^

Cik Bidadari said...

keh keh keh... tul tul... tu blom yg beli keta atau motor... cet... dapat duit selonggok... semua tukar baru...

Abdullah Ammar Al-imarah said...

azam ada.. disiplin ja hampeh.. hehe.. doakan ak xjd cmtu.. =)

zarulfarhana said...

btoi2...skrg asa nyesal lak ambek...xlrat byar..

@ Syima Raaif @ said...

betul2, tapi sy tak buat haha ;p

athirah said...

hhahahahah.... lawak.. tp btol gak tu...

mOon jOhari said...

...mOon x terlibat dengan pinjaman ptptn...sekian~~~

Rozuan Ismail said...

bila dapat duit,semua rambang mata =)

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

vespa naza

tang habisss belajar dah kerja habis gaji nak bayarrr..silap hari bulan nama ada kat surat khabar

shiema sufian said...

haha. taw takpe :) adat student la :)

cik sakdi said...

eh bab genting hailen tu, memang nak g pon ngan member gune duit tu. hahahah

Aku said...

ptptn aku xckup pn buat byr yuran..hadui..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan