nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, May 28, 2011

siapa siti saleha dalam nora elena??awek aku ker?

malam tadi dengan ringan bontotnye aku merajinkan diri untok mengemas bilik aku yang dah bersuku abad tak berkemas. maklomlah,orang bujang. maka malam tadi dengan rasminya aku mengumumkan bahawasanya bilik aku dah berkemas dan berbau wangi.hehehe. sambil2 kemas bilik tu aku ber mesej lah dengan sorang member. cam biaselah tanye tengah buat ape kan. entah macamane aku cakaplah sekarang kat tv takde cerite besh,maka kawan aku pon jawab,ade,cerita nora elena. dalam hati aku,cerite ape tu?

hari ni aku google kat tenet pasal cerita ni dan aku ternampak seorang awek cun. grrrrr..cun siotttt.eh??adik sam bunkface??eh??umur 19?betul ke? mude lagi rupenye.tapi dah cun macamni. nanti dah besor ntah macamane cun nye huhu. gadis2 yang baca blog aku ni tak jeles ke hehe. korang nak tengok ke gambar nye?aku letak la sikit je,selebihnye korang cari lah kat google yer. ga,bar ni pon aku amek kat http://beautifulnara.com/.


10 comments:

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Wa pun sayang lu so wa jeles !! wa jeles!! Remove gambar dia sekarang!! grrrr!! Wahkahkah!! Adoi harini 2-3 blog update pasal ini anak .. Yang pasti dia memang cun mercun :( I jeles dengan u .. bwerkkss!!

Syuxer said...

weh cun tuh bro..bertuahla sapa dapat dia..apakah lisa surihani akan tergugat dengan kehadiran dia??oh tidak...

fazRina said...

nama die siti saleha la bkn siti sarah...hehe...

budakkampung39 said...

keh3...ade gak yang nampak yer keh2

aque said...

hehhehe suke lakunan die.. mantap!! cun... selalu tgok kat eklan jew.. ni da jadi watak utame... hehheh

nora elena besh!! seth kacak!! hahhaha

Dea said...

jarang tgk citer nie.. huhu

diana said...

adik sam ye??
lawa..napa abang dia tak ensem eh??

mOon jOhari said...

...mmg chantek...mOon layan nOra elena pOng sbb dia la...cantik...x jemu mata memandang...mcm ni baru cantik...bukan mcm lisa..opssss...!

azrijohan said...

cisss...dis is my gf

CintaZulaikha said...

ya ka adik sam bunkface....biar terkejot...huhu

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan