nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, May 14, 2011

gambar saat terakhir kehidupan part 2

kalau yang lepas aku ade tunjukkan gambar2 saat akhir kehidupan,kali ni pon ade jugak. haaaaaa...aku bukan sesaje post entry ni. ia juga mengingatkan kita yang ajal maut ni kita tak tahu kan? kadang2 tengah syok ambil gambar,kite tak sedar yang mungkin itulah gambar akhir yang kita ambil. ahhhh malas cakap banyak. jom menikmati gambar2 di bawah hehee

akak ingat tu tunggol kayu ke ape??

mak..kucing ni besar la..nak peluk kucing ni boleh???...erkkkk

wahhh rezeki aku hari ni. biase makan ikan kecik2 je...kali ni dapat rezeki besar hehe

jangan berkhemah di bawah pokok.sekian

ape jadi 3 saat selepas ini??

eh....dah tanggal dah

besarnye kapal tu...eh...kapal tu ke sini la!!!

10 comments:

Dim Benihana said...

haha stail pic ni...
yang akak tu paling takut..

Dekcik said...

mak ai..mcm final destination lah..

klu free singgah..

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/05/awas-simbah-asid.html

aque said...

aduhai... seramnye...


nanti jemput dtg.. saya suke minum susu dutch lady

hunny zariq said...

woh. aku da follow blog ko. meh ar datang blog aku plak YYY.. hehehe.. tak gempak cm blog ko la..

Siti nAdiA (NaSz) said...

pergh..wa yg trase beb...serm jugk..adoii..bru tgk tu

Siti nAdiA (NaSz) said...

pergh..wa yg trase beb...serm jugk..adoii..bru tgk tu

kucarkacir said...

nak mmpus agaknya depa ni..haha

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
bila blog kena block timbul

diy bumbung kereta karat
bahaya tuuuu... buaya sebelah ajerrr tak sedar pun... hilang karang peha dia tu

mOon jOhari said...

yg bkhemah 2 kOt ase betOi...hat laen ase mcm tipu ja

nadia natasya said...

sumpah tgk gambar2 ni rase takut =='

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan