nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, May 26, 2011

lelaki kurang senyum,pemalu,lebih seksi di mata wanita??

oh my!!patotlah selama ni aku senyum,perempuan dok lari dari aku,rupe2 nye perempuan lebih tertarik kepada lelaki yang kurang senyum dan pemalu. huhuhu. kalau pemalu tu memang dah menepati ciri dah. sebab aku ni memang pemalu,kalau tak caye cube tanye kengkawan sekolah aku. aku ni memang pemalu dengan perempuan. kalau bertembung dengan diorang pon aku tunduk jer. segan nak pandang muke hehehe. jadi,ape pandangan perempuan???lelaki macamane pilihan kamu? suke senyum? suke makan? suke tido?? huhuhu

7 comments:

waN Mohd Salim said...

huhuuhuhu aku x bole amik pic snyum ar .. huhuh

CintaZulaikha said...

suami akak dulu mmg tak pnh senyum bila kenal ngn akak..maklumlah army..tapi stlh dilatih, akhirnya dy sudah pandai tersenyum..Weeeeeeeeeee~~

aque said...

saya suke yang kepoh.. sbb me ni pendiam.. ha boleh?? hahha

cik aiEn said...

org kate senyum tu sedekah....tpi bile lelaki senyum kt pmpuan di kate gatal..bile x snyum dikate smbong....lebih baik jgn senyum....cool je....sure ramai tertarik :)sy suke lelaki yg kurang snyum pada pmpuan lain..cume senyum pada sy sorang je..kih kih kih~~~

zarulfarhana said...

laaa...ya ka...xthu plak...

SyaZana said...

just act cool...kalo pompuan senyum senyumla balik...hehe

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Kamu pemalu?? hoHoiiii!!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan