nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, May 30, 2011

tandas super WEIRD!! part 2

pade mereka yang menggemarkan tandas yang unik,aku rase tandas2 seperti di dalam gambar ini boleh dijadikan contoh untok korang. kalau korang nak jadikan tandas rumah korang macam ni pon aku rase molek la hehehe. nanti bile tetamu nak tumpang tandas,silap2 tak jadi nak kencing. hehehe. jadi,korang ade tak mengidam nak buat tandas macam ni untok rumah korang???

aku rase kalau tandas macam ni,budak kecik paling suke hehehe. dinding tandas ni akan berubah warna bila terkena air kencing yang panas tu hehehhe. tak caye.....cubelah....

perghhhhh tak leh blah muke perempuan tu.uhuk3

ni tandas kat butik ke ape huhuhuhu...

sumber: mr oddee

2 comments:

CintaZulaikha said...

kkakkakkakkakka...tak sanggup masuk tandas cenggitu~~

emeera asnary said...

x mungkin masuk.. saya perempuan lah! haha ;P

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan