nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, May 19, 2011

blog aku simple dan kemas?oh tidak!!!

maaf kepada saudare penulis senja kerana aku ter'ubah' sikit tajuk tu. jangan la mara. bukan ape. blog aku ni berserabut jer. dah tu putih jer.takde warne warni. tak menarik pon kan. urmm.takpelah. nak try naseb join bloglist penulis senja. huhu. pade follower2 aku yang kebanyakannye baru dalam arena blog,seperti aku,aku galakkan korang join bloglist penulis senja. sebab? korang bace sendiri syarat2 nak join bloglist beliau. 


dah bace?agak ketat bukan? jangan salah paham,pada aku,penulis senja nak membantu kita blogger baru untok menjadikan blog kita lebih mantap. tak berselerak dengan 'benda-benda' yang tidak perlu. sebab tu aku join bloglist penulis senja. aku nak tengok sejauh mane blog aku ni diterime masyarakat.(perghh ayat ko ni memang takleh blah r). brader penulis senja suruh aku komen blog die....errr...aku tak tau nak komen ape sebab blog ko dah mantap. ape yang aku perasan,dulu design blog ko lain dan sekarang semakin simple dan ringan.aku suke.lagi satu, terime kaseh diucapkan sebab selalu memberi nasehat terhadap blogger2 baru seperti aku ni supaye blog kami lebih maju. THANX BRO!!!

2 comments:

peNulis SeNjA said...

perghhhhh cantik la blog ni suke dowh

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
diy spray bumper dan grip handle pintu

simple but kemas yang penting isi dalammmm memang padat beb

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan