nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, May 20, 2011

bigbom: team ala korea dari malaysia

tadi aku singgah ke blog http://sayeponadeblogjgk.blogspot.com/, tak nafikan,banyak entry2 yang boleh buat korang tersenyum. ape lagi,singgahlah. follow blog tu. tak rugi. tengah aku jalan2 kat blog tu,tetibe ade video pasal team bigbom. kumpulan ala2 korea la katekan. errrr.....bile aku tengok.....aku tengah makan cendol ni pon tersedak. nak tau kenape?korang tengok la video ni dan wajib komen. aku nak tau sama ada aku je yang tersedak ataupon korang pon turut tersedak ok hehehehe..

9 comments:

Amalina said...

Tiru bigbang la kot?

JOY LOBO said...

adoi rase nk jerit je kat budak2 nih !
hoi budK2 !!
ekau ponteng sekolah yo ???
g sekolah tu ha !!!
berangan ekau nok jado artis yo !
pas abis skolah g ekau sumo masok raja lawak leh eden gelak guling2!!!

kucarkacir said...

bigbom?
boleh aku bom diorg x?

hyemynameisrasyid said...

hehe.,thanks bro sbb tolong promote.,
jasa mu dikenang ^^
-Alahai~

CintaZulaikha said...

hakhakhak...haduhhh..apadaaaaaaaaaa dik.

Anonymous said...

diorng msih bru dlm hal ni . so . jgn terlalu keras mengkritik ye

Syuxer said...

diarap dorang baiki style baju tuh..baju masuk dalam suar..tie biar kemas..

emm..sumpah aku nak lempang pendekar laut 56 petala langit..hahhah..wat mimik gerak bibir boleh ar..hahahha adehh...

Siti nAdiA (NaSz) said...

ni bukn setkt tersedk..dh tercekik..haha..leh mengalhkn artis korea der..(pemenng sbg meroskkn gaya dan lagu)..waakaka..

aque said...

rase mcm nak terjatuh kerusi tau tengok.. hhahhahaha

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan