nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, May 1, 2011

botol air berbentok kasut..erk..takmau aku

korang pernah tak bawak botol air mase sekolah dulu? kompom la ade kan. ade bentok talipon,bentuk berger. macam2 la. tapi kali ni aku ternampak 1 botol air berbentuk kasut. erkk..taknak aku gune botol air nih. yerlaa...kasut kan kite pakai kat kaki. ni buat botol air plak. huhu agak2 korang nak tak gune botol air bentuk kasot nih??




9 comments:

azrijohan said...

kasut pulak kan

Rozuan Ismail said...

x lalu la nak minum

fasya said...

err..mcm bukan bntuk kasut kasut je..

kucarkacir said...

kasut ke tu?
err..
cam mende len je..
ke aku yg pikir lain??

Tqa said...

Huk3.

sicomot-comel said...

erkk..

terbayang stoking rendam dalam baldi..~,"

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
abu nak Tanya kenapa cermin sebelh kiri

UIHHHHH BOTOL AIR LUCAHHHHH... WEHHHH GELI NAK SEDUT

CintaZulaikha said...

takde koje la org ni

Anonymous said...

macam kemaluan lelaki jer aku tengok

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan