nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, May 28, 2011

sempena hari belia: cara menunggang basikal dengan betul

sempena hari belia negara yang berlangsung kat putrajaya hari ni,aku nak tunjuk cara2 menunggang basikal dengan betul kat korang semua. yerla,belia2 sekarang ni kena la maju sikit,bawak basikal tu kena la ade stail baru awek2 tengok. keh3. anggaplah yang kat dalam video tu aku yer. muke pon ade iras2 aku kot hehhe. wahai belia berbasikal,aku cabar korang buat macam ni ok!!!hehehe. BELIA BENCI DADA DADAH!!!!

2 comments:

pwincess Lov3y dOv3y said...

amboi2..bukan maen..budak2 skunk bawak basikal yg tayar satu jerk pun ada.

diana said...

belia kalau bawak basikal ada ke awek yang nak tengok..
kot bawak bmw ada la awek nak tengok pun..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan