nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, May 28, 2011

kungfu panda 2 dalam 3D dan perut aku yang panda

dua hari lepas aku dengan ringan bontot telah pergi menonton wayang secara berbayar. nak dapat percuma agak susah la sebab nuffnang tak pernah jemput tengok wayang free. keh3. ahhh ape de hal. dah dapat BE,nak tiket wayang pulak keh3. berbalik pada cerita aku nak tengok wayang,mase tu aku tengah konpius,nak tengok nur kasih ke kungfu panda??erkkk bile fikir balik,aku ni bukannye hati taman so aku pilih la kungfu panda 3D. 

ape yang boleh aku cakap,memang besh. gelak terbahak2 aku. dahle perot panda tu buncit,jadi pendekar pulak, hahaha,so pade yang memang hati kartun cam aku boleh la pergi tengok yer. tapi entah nape malam tu aku rase macam cerita tu agak lama padahal 1 jam setengah jer. mungkin sebab ade babak yang cakap2 dan menyentuh perasaan kot.


episod kali ni pada aku lebih matang. sebab panda ni iaitu Po sedang mencari siapa dirinya yang sebenar.....pade yang nak tengok,aku syorkan tengok yang 3D untok yang lebih mementingkan kepuasan lah. ok,itu je.daaaa :-)

korang perasan tak panda tu (Po),perotnye lebih kurang aku...keh3...agak2 same tak lalalalala. eh,korang tau kan perodua ade buat contest.hadiah??ipad 2 beb!!!nak join?jom ke sini

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan