nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, May 25, 2011

kawanku "sayazarulfarhana" -form 2 dah kerja??

kali ni aku nak review blogger ke dua yang join segmen 'gaji pertama ku'. korang nak join dan berkongsi cerita? jom ke sini. blogger ni menceritakan kisah betapa susahnya beliau mencari duit semasa zaman persekolahan. tingkatan 2 lagi dah mula kerja. kerja potong wayar tu. ini merupakan salah satu contoh yang boleh kita ikut. yerla...tak mengharapkan mak bapak kan? lagi puas duit sendiri. jom terjah blog beliau.


gaji pertama aku la,asanya masa aku krja potong wayar...first time aku krja la sama form 2..dh lma la..tah la cm na leh krja taw..tempat tue nk kta kilang x, nk kta kdai pon x...tp dia under kilang la, bekal kan wayar untuk kilang kt kg aku tue....aku kerja ctue sejam 2 rgt tp ikut byk mna aku leh wat la...gaji aku lak bos aku xbg tiap2 arie,bace kisah selanjutnye di sini

2 comments:

zarul farhana said...

ehhh...
tq...

CintaZulaikha said...

gaji pertama keje kat kedai kek adalah rm600...cukuplah nak idop time tuh ..kehkeh

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan