nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, May 21, 2011

aku dan alat muzik ku: aku budak nasyid>>oh tak percaya??

aku dengan rase banggenye ingin bagitau korang yang aku ni pernah jadi ahli nasyid hahahaha. jangan tak tau. walaupon muke macam pecah rumah...haaaaa...pernah join team nasyid tau. tapi bukan penyanyi la. kang kalau aku nyanyi,juri2 yang dengar semua ternganga kang hehehe. sebenarnya aku join segmen pakcik biola ni. antara syarat2 nye aku kene ade alat muzik sendiri. tapi nak buat macamane,aku mane la ade alat muzik sendiri. kalau si pakcek biola ni tak terime penyertaan aku takpe. aku tetap nak join sebab nak mengimbas kenangan lalu...zaman mude2 dulu hehehe

amacam?ade gaye tak aku main 3 alat muzik sekaligus? huhuhu. aku sebenarnye maen hentam je main bende alah tu. asalkan bunyi nye semua ngam. kire ok la kan? alaaaa aku bukan tahap profesional. tapi aku ade la rase sikit bangge sebab dapat menyumbangkan tenage mewakili sekolah menengah dan universiti dalam pertandingan nasyid ni huhuhu. irama...lagu...tak dapat dipisahkan kan? nampak je senang main alat muzik ni. tapi...kalau korang nak tau,tanpe persefahaman antara pemuzik dan penyanyi...takkan menjadilah sesebuah persembahan tu. tak caye?tanye pakcek biola hehehe.
 

huhuhu korang jangan tanye kenape aku nampak kuros mase ni heheh.korang tanye mane aku??tu yang pakai baju hitam tu hehehe. kat bawah ni ade video mase persembahan kitorang mendapat tempat ke 3 mewakili UITM SEGAMAT di shah alam bertanding dengan uitm lain satu malaysia. 


so..korang ade kisah besh? mengenai korang ngan alat muzik korang? jangan segan2...join lah segmen pakcek biola ni. orangnye sempoi. walaupon aku tak pernah jumpe.tapi aku tau la. bukan bodek yer...dushhh2.jom join.ade ganjaran tau!!!!! tarikh tutup 24 mei 2011,1159 pm. cepat2. sambil2 join boleh imbas kenangan zaman mude cewahhhhh


9 comments:

Rozuan Ismail said...

tq join =) boleh je terima.ajak kawan ramai2 ye.setakat ni baru 3 org join.huhu

Mohd Nur Hidayatullah Bin Jailani said...

peewiitt!!! budak nasyid lah die,.nak sign!!!! hihi

mOon jOhari said...

waaa....gudluck...dulu2 mOon pOng Join nasyid...bOria...jugak fOrum!

Syuxer said...

hahahha x sangka ko masuk gak nasyid..ni mesti budak2 baik kan..:)..guane pakai baju hitam tuh..jadi pengurus ke heheh

ieda CUMA said...

ieda pon budak nasyid time skola dulu..! errrr~

Siti nAdiA (NaSz) said...

muka otai..tp upernye rpnh masuk nsyid..huhu

CintaZulaikha said...

kikikikiki..pnh jugak main muzik time studi dulu..mana taknya, alat muzik tu ajerlah yg boleh buat akak lulus sem tuh..kakakka. nak tau apa?

gedombak + gong tuk wayang kulit
tak lempong @ caklempong..tuk klas caklempong...

kakakka, cu bayang, budak penulisan main alat muzik..mmg terketar2..

syrupmasin said...

fuyoo..nasyid tuh..

Rahmad said...

fuyohh.. nasyid tu..siap masuk youtube lagi..

nak sign..

jalan2 sambil follow..
geng blogger music..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan