nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, May 31, 2011

wanita berjubah kaki kebas

bukan aku nak salahkan kaum wanita,tapi sekadar ingin berkongsi supaya lebih berhati hati dengan mereka yang kita nampak baik di luaran. tak semestinya yang berjubah (tak kira lelaki ataupun perempuan) tu baik. yang penting,berhati hatilah, teringat aku pengalaman rakan sekampung ku yang berdepan dengan kejadian sama di kawasan R&R di highway. kalau nak bace boleh ke sini.

satu je ingatan aku untok si pencuri ni,korang takkan terlepas punya.sepandai2 babi melintas jalan,akhirnya eksiden dilanggar lori balak juga.sekian. 

3 comments:

aque said...

ish2.. mcm kes sekarang nie...

i like pepatah u.. hehhehe

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

diy pasang sticker carbon fibre

jubah jubah gak tapi dalam jubah ada tangan panjang...

Rozuan Ismail said...

pakaian tidak menunjukkan identiti sebenar.be careful.ramai orang suka menyamar sekarang ni untuk kaburkan pandangan kita

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan