nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, May 11, 2011

pejabat nuffnang yang super RELAX!!

salam,hari ni aku bukan nak membodek cik nuffnang tapi nak meluahkan rase jeles aku ngan pejabat diorang yang pada aku sangat awesome. dah macam decoration rumah pulak. bilik tidur aku pon tak cantek macam opis diorang. serius sadis!!ughhh. opis aku ni pun tak de lawa cam diorang. dah le di penuhi dengan habuk huhu. tak caye opis nuffnang ni lawa? jom terjah..

 kalau la opis aku macam ni,nescaye aku takkan balik umah mahupon membeli rumah huhuhuhu




amacam??ofis korang macamane pulak??

sumber: http://www.nuffnang.com.my/

11 comments:

Eza Ridzwan said...

opis ai?..hurrmm...lintang pukang mcm tongkang pecah!...miahahaa..

Cikbeyla Nabiella said...

syok gylerr la seyhh. :D

CintaZulaikha said...

saya takde opis...'sambil kesat2 mata'

darxniq said...

opis tuh ape??hahaha

CutieIntan said...

bestnya kalau dapat kerja sini..hahahahaha

Ujang9897 said...

opis aku serabut..hee

aque said...

aduhai.. beshnye opis nufnang... saye nak keje situ!! hahhahahha

mOon jOhari said...

mcm taska je...huh...

kucarkacir said...

giler..bapak best..mmg x tensen la klu keje..

Siti nAdiA (NaSz) said...

shayee pun nkk..yg mcm cermin tu..hehe..besttt oo..

nadia natasya said...

rase nk kerja dgn nuffnang lah

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan