nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, May 1, 2011

gambar di saat terakhir kehidupan

pade yang suke mengambil gambar,terutamanya yang berkamera digital dan mempunyai button yang canggeh manggeh tapi cume tahu gune auto sahaje,hehe jangan marah naaa.. pernah tak korang terfikir gambar yang korang ambil tu merupakan gambar terakhir yang korang ambik. paham tak maksod aku. heheeh...kalau tak paham,cube korang tengok gambar2 ni dan bayangkan ape yang berlaku selepas gambar tu di ambil. bukak mata anda....
alamak,tinggi siot

waghhhh daging aku tak sedap,jangan makan akuuu!!!

ehhhh landasan tu belom siap lagi ker??brek..tekan brekkk

tu kapal terbang mainan ke kapal betul??kapal tu menghala ke sini ke??

alamak,tajam tanduk ko ni

cantik  pemandangan belakang tu kan?kan??

12 comments:

cik najihah said...

walamak..
real tu..
singgah datang dari SB :)

cik najihah said...

walamak..
real tu..
singgah datang dari SB :)

Rozuan Ismail said...

memang gelabah kan.yg ombak tsunami ktbelakang.sempat lagi ambik gmbr

Tqa said...

Warghhhhhhhhhhh...!! ngeri siot!

kechixx said...

bahayanya gambar last sekali tu...

mr.syazwan said...

kalau nak mati pun

mintak2 la jgn ler mcm tu


huhu

pwincess Lov3y dOv3y said...

aiyook tak sempat nak bertaubat woo..

penemuan luar biasa!! said...

waa.. best entry nih..

sicomot-comel said...

mak aih..

kecut perut aku..
larik!!!!!!!!!!

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
abu nak Tanya kenapa cermin sebelh kiri

uihhhhh maut tak kira tempat... kalau dah sampai tak leh nak elaK

zulhaidi said...

dasyat punyer pic~~~

cik sakdi said...

paling syok gambar ade beruang tu, terbaeeekkk taring beliau. haha

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan