nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, May 14, 2011

18sx:bahaya filem korea!!

pade kaki2 cerite korea,berhati2 lah anda terutamanya kaum hawa. kadangkala ape yang korang minat tu la akan menghancurkan hidup korang,mase depan korang. bukan salah cerita tu. tapi penjagaan diri tu sendiri. kadangkala orang akan ambil kesempatan atas minat dan kegilaan kita terhadap sesuatu..

jangan terlalu taksub. kita sentiasa dinasehatkan supaya sentiasa bersederhana dalam tiap2 perbuatan dan perlakuan kerana kesederhanaan ini dapat mengelakkan diri kita dari musibah dan perkara2 yang tidak diingini berlaku. tak percaye. lihat keratan akhbar di bawah. maaflah,sebenarnya dah alama aku nak post entry ni tapi asyik terlupa jer.

mungkin entry ni simple. tak banyak ayat2 nasehat. tapi diharapkan entry ni dapat menyedarkan mereka yang terlalu fanatik dengan cerita korea dan macam2 lagi. minat tu tak salah. tapi jangan terlebih minat sangat...ok! nasehat ini juge untok diri sendiri






5 comments:

Lieyly ︱ Alia said...

cita k0rea p0wn jdi alasan :)

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
bila blog kena block timbul

diy bumbung kereta karat

~~~~~@@@~~~~~~
Selamat Hari Guru
~~~~~@@@~~~~~~
Wahai guru yang dikasihi,
Engkaulah pelita diri ini,
Menerangi hati nurani,
Moga dirimu dirahmati
~~~~~~~~~~~
Ya Allah peliharalah guruku,
Agar dipimpin terus hambaMu,
Agar terhindar dari Neraka,
Moga dibukakan pintu Syurga
~~~~~~~~~~~
Tak terbalas jasamu
Berkorban jiwa raga
Mendidik anak bangsa
Jadi insan berguna
~~~~~~~~~~~
Keikhlasan di hati
Hulur bakti dan budi
Kau penyambung warisan
Ilmu cahaya hati
~~~~~~~~~~~
Ampunkanlah wahai guruku,
Kesilapan anak-anakmu,
Ku serahkan jiwa ragaku,
Agar terdidik nafsu liarku
~~~~~~~~~~~
Dengan izin Allahu Rabbi,
Engkaulah guru yang sejati,
Engkau bersabar mendidik kami,
Moga dirimu diberkati
~~~~~~~~~~~

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
bila blog kena block timbul

diy bumbung kereta karat

eeehhhh citer korea pun ada sX 18 ker tak pernah tengok lahhh

CintaZulaikha said...

ek eleh...apa makna sumer nih...cerita korea..musti yg amik kesempatan tuh muka cam muka korea..sb tulah...kot~~

nadia natasya said...

ffuh naseb baek aku tak minat korea
takut gile doe kalau kene rogol =='

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan