nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, May 31, 2011

pakai tudung ni ketinggalan zaman,orang kampung!!dongeng?kebenaran?

ini merupakan kisah benar yang dialami kawan aku dengan seorang lelaki.....   
boy: u, why u wearing hijab? i think u'll look prettier with ur hair..
girl: erm, wat do u mean? u want me to take off my hijab?
boy: yup, becoz u look like kampung girl with ur hijab la...i want u to be more sexy...just wear top n short skirt, simple and up to date rite...can u do it for me?
girl: ???
apekejadahnye lelaki ni suruh perempuan ni pakai seksi2? dah gersang sangat ke ape?? pakai hijab is kampung girl??wah3,manes betul ayat kau wahai brader. tapi mungkin betul kot,orang kampung kaya dengan kesopanan dan kesusilaan,dan kebanyakan yang duduk bandar pon asal dari kampung. lain la kalau orang kampung tu memang tak ngaku duduk kampung,memang nak kena langgar ngan honda petak aku.
skirt pendek??wahhh betul2 tinggi taste lu brader. nape nak skirt pendek??senang tangan ko nak merayap ke ape?? perempuan tu dah elok2 pakai tudung,lu suruh bukak huhu...
macam ni lah,aku pun bukan budak baik,pada kengkawan laki aku kat luar sana,kalau korang betul2 sayang kat pasangan korang,korang sanggup ke.............
  • biarkan lelaki lain dok tengok lurah dendam awek/bini korang??
  • korang sanggup ke diorang tenung buah dada awek/bini korang? 
  • sanggup biarkan laki lain dok standby bawah eskalator sebab nak skodeng spender warna ape yang awek/bini korang pakai?? (kalau pakai skirt)
cukop la tu je. jujur aku cakap,laki ni memang suke tengok bende2 yang 'indah'. tapi laki yang betul takkan benarkan awek/bini diorang tontonkan 'keindahan' awek/bini diorang kat laki lain.....betul tak?dan lelaki ni takkan terlalu bernafsu kalau perempuan tu tak tunjukkan 'keindahan' diorang. harap maklum.
pada aku la kan....awek yang pakai tudung dan baju kurung ni lagi la seksi....kan??sebabnye??semua tertutup,pada aku tu lebuh seksi...seksi itu subjektif.....

13 comments:

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

I like it ahak ahak!! *menyanyi sambil berzapin*

SiTi nUr FAraH haNi said...

pkai tudung kampung?alahai~ kpale hotak dye~ mak cik aq datin puns pkai tdung~ xkn panggil kampung kowt>?jutawan agy>. jgn larhs nilai owg brtudung KAMPUNG okeyh? wuu~ <3 like this title~

EmmaSafa said...

pakai tudung je kampung..tp bdak kmpung xpakai tudung pon ad kn....

EmmaSafa said...

pakai tudung je kampung.....abeh budak kmpg yg xpakai tudung tu???

[sutera kasih] said...

salah ke jd gadis kampung ekk..sy bangga jd gadis kampung, tak kisah lah org nk ckp kuno tak kuno, yg pnting kita tahu diri kita..suka entri ni :)

Lizzie Yasmin said...

orang pakai tudung skang pun dah style dah pun.. mana ada istilah org kmpung dah pun skang.. org bandar sume skang pun asl kampung jgk.

aque said...

siape yang ckp tu meh nak lastik lelaju.. taksetuju oke... gerrr.. < bunyi mare.. muahahhaha

Akid azami said...

hahah bodo gila lelaki camtu..

emeera asnary said...

ayat atas tu mcm cite cerekarama malam sabtu lepas lah.. btw, seksi itu subjektif.. *wink.. wink~

Rozuan Ismail said...

itulah dunia.semua nak yang simple dan ringkas.padahal berhijab itu wajib.

CintaZulaikha said...

yup, sangat menyokong segala apa yg diperkatakan di ats..

Anonymous said...

u took my status without my permission haa....nway thnks for ur opinion n support especially to women...

iyan shazlind said...

betul3...:)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan