nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, May 22, 2011

anu suami patah ketika hubungan seks?hah??

tadi aku menjengah borakkosong.com,cam biase, banyak bende2 fresh kat situ. so tetibe aku terpandang tajuk yang cambesh kot. tapi tak taulah. cam sadis je huhuhu. seorang isteri mintak cerai kerana anu lakinye patah semasa menjalinkan hubungan seks. jangan suruh aku cakap terang2 anu tu ape. ok! yang tak paham pegi buat2 paham.

ini terjadi apebila si lelaki ni taktau berapa besar anu yang isterinye nak so dia sambung anu nye dengan anu yang palsu. nak dipendekkan cerita,semasa beraksi,anu palsu tu patah. isterinya yang terkejut terus mintak cerai walaupun lelakinya dah mintak maaf dan memberitahu akan menjalankan pembedahan membesarkan dan memanjangkan anunye.

walaweiiiii....macam ni pon ade ka? wahai lelaki...pergi cek kepanjangan dan kebesaran anu kamu. huhuhu. memanglah hubungan seks ni penting untok yang berkahwin. tapi toksah la nak menipu semua. kalau dah kecik tu biarlah. yang penting asli. kan?? perempuan ni tak pandang anu lelaki la,diorang pandang hati....errr...betol tak wahai gadis2 hehe

3 comments:

Rozuan Ismail said...

memang x pandang.tapi kalau nak puas,kenalah besar. =)

mOon jOhari said...

uiksss...sampai mcm 2 sekali...mOon belum kawen...tapi bg mOon terima la seadanya kekurangan pasangan...kalo x suka pOng bincang la elok2....pandai2 la mengindahkan rumahtangga...

hyemynameisrasyid said...

ewww.,poor that 'little' guy~ hehe

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan