nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, May 30, 2011

perwatakan melalui payudara

sekadar berkongsi.taktaulah betul ke tak.aku ni mane la nak tengok payudara orang perempuan ni. kan diorang pakai tudung. susahla nak tengok. kesimpulannya kalau korang takmau dada korang ditengok dan ditenung,pakai lah tudung yer. pade lelaki jangan tanye aku macamane nak sorokkan dada korang sebab aku rase lelaki takde bentuk dada seperi yang dinyatakan kat bawah ni uhuk3. dan aku harap jangan la yakin 100% perkara yang dinyatakan di bawah ni. sebabnya??fikir2lah sendiri......:-)


Payudara besar dan bulat seperti tembikai
• wanita tersebut memiliki sifat keibuan
• Ingin selalu dipuji
• Inginkan dimanja
• Tapi perempuan jenis ini tidak suka melakukan hubungan seksual secara kerap

Payudara yang tertonjol seperti buah lemon
• seorang yang sangat-sangat ceria dan selalu memeriahkan suasana
• suka ketawa bersendirian
• inginkan kehidupan yang seimbang

Payudara pejal dan bujur seperti nenas
• seorang yang pintar
• lebih memikirkan kerjaya
• romantik dalam percintaan
• seorang yang setia pada yang Satu

Payudara pejal dan lembut seperti limau gedang
• prestasi seks yang kurang memuaskan
• sering terperuk dirumah
• lebih suka memanjakan kekasih dan kemesraan
• jarang naik angin
• berkeyakinan tinggi

Payudara kecil seperti buah ceri
• seorang yang lucu dan cerdik
• menghiburkan kekasihnya
• agak ghairah

Payudara seperti buah pear
• kerap menduakan suami
• agak curang

sumber: melvister.com

7 comments:

Anonymous said...

merepek betol

fahiraferra said...

haha..ade gak mcm neh eh y? haih

CintaZulaikha said...

errrrrrrr~~`

Aku said...

payudara aku mcm buah manggis..

bisnesmudah said...

mengong betol///

emeera asnary said...

terbaekkkk wakakakaka ;)

belogkiter said...

buah durian kot...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan