nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, May 29, 2011

senarai syarikat yang mendapat sijil halal

sekarang ni dah heboh makanan kat sane tak halal,kat situ tak halal,sini tak halal. perghhhh bahaye kan? agak2 nye lah kan,ape yang kita makan selama ni halal ke tak?

Sabda Rasulullah SAW yang bermaksud: “Setiap daging yang tumbuh daripada makanan yang haram, maka api nerakalah yang layak baginya.” (Hadis riwayat at-Tirmizi)


di bawah ini adelah senarai syarikat yang telah mendapatkan sijil halal ,kalau ada kesempatan,boleh la korang semak yer.

1. ADABI CONSUMER INDUSTRIES SDN BHD
Tarikh Sah Sijil [01/04/2011 - 31/03/2013]
2. APLUS FOOD & BEVERAGE SDN BHD
Tarikh Sah Sijil [01/04/2011 - 31/03/2013]
3. BERJAYA ROASTERS (M) SDN BHD
Tarikh Sah Sijil [01/04/2011 - 31/03/2013]
4. BGR RESTAURANT SDN BHD (BANGI GOLF RESORT RESTAURANT)
Tarikh Sah Sijil [01/04/2011 - 31/03/2013]
5. BIOMED TECHNOLOGY SDN. BHD.
Tarikh Sah Sijil [01/04/2011 - 31/03/2013]
6. BIOSIS COSMECEUTICALS SDN. BHD
Tarikh Sah Sijil [01/04/2011 - 31/03/2013]
7. BIOTRAL SDN BHD
Tarikh Sah Sijil [01/04/2011 - 31/03/2013]
8. CENTRAL REVIEW (M) SDN BHD (CITITEL EXPRESS HOTEL KL)

bersambung di sini, http://www.halal.gov.my/ehalal/index.php?ty=maklumat_persijilan

3 comments:

pena rozie said...

Good info...

Liyana Zahim said...

Pasni nk mkn pucuk2 kayu dan ikan ternakan lam sangkar atau akuarium d umah sahajelah... Herherh~

nelly said...

wah ..bagus2 !
=)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan