nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, May 19, 2011

sedih: pemilik blog "telordibasuh" meninggal dunia hari ni

serius!!aku rase sedih sangat2. air mata aku hampir mengalir walaupon aku tak pernah berjumpa dengan pemilik blog telor dibasuh. setiap yang pergi pasti akan kembali. korang mesti pernah pergi ke blog telordibasuh kan? yang selalu hidangkan cerita2 yang menghiburkan hati kita. bila aku tension,aku akan singgah ke blog yang sentiasa membuatkan aku gembira dan tersenyum. antaranya blog telordibasuh. owner blog tersebut telah pergi meninggalkan kita...untok selama-lamanya. jadi, kita sesame Islam,sama2 lah kita mendoakan agar roh  saudara Abdul Hakim Bin Mohd Kamal, pemilik blog telordibasuh,ditempatkan dikalangan orang yang beriman.aminnnnnn.


http://telordibasuh.blogspot.com/

14 comments:

aque said...

al- fatihah untuk beliau....

Naddia said...

al fatihah..

ezanoor said...

Betul ke ni??? innalillah... sedih nyeee... takde sape nak hiburkan dengan lawak jenakanya...

Rozuan Ismail said...

al-fatihah buat arwah

Amirrah Zawani said...

al-fatihah..
sedihnya dah la agak baik dgn telor tu walaupun tak pernah jumpa.. :(

GamUHU said...

Al-Fatihah.

aNis sHazLiN said...

selalu sgt g blog die...sedihnye..takziah utk keluarga arwah..Al-Fatihah

angahIera said...

al-fatihah..
salam takziah buat keluarga arwah.

Bui Idzra Ryn said...

e,yeker..tak sangka pulak..baru jer start bulan lepas baca blog dia..huhu..takziah buat keluarga arwah

CintaZulaikha said...

Al-fatihah buat keluarga Allahyarham...

kucarkacir said...

innalillah..
semoga arwah ditempatkan bersama org yang beriman..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
diy spray bumper dan grip handle pintu
AL FATIHAH.....Moga Rohnya di tempatkan di kalangan orang yang soleh Amin......

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
2 Segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam. الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
3 Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
4 Yang menguasai di Hari Pembalasan مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
5 Hanya Engkaulah yang kami sembah, dan hanya kepada Engkaulah kami meminta pertolongan. إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
6 Tunjukilah kami jalan yang lurus, اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
7 (yaitu) Jalan orang-orang yang telah Engkau beri ni'mat kepada mereka; bukan (jalan) mereka yang dimurkai dan bukan (pula jalan) mereka yang sesat. صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

Ya Allah...Sesungguhnya hidup dan mati kami hanya untuk Mu.Dari Mu kami datang dan kepadaMu kami kembali. Wallahualam.

zuhaida said...

innalillah . al-fatihah utk arwah .

pwincess Lov3y dOv3y said...

alfatihah tok arwah dan salam takziah tok keluarganya..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan