nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, May 30, 2011

honda petak C70 "katak hijau" meredah kebun,ko boleh?

salam semua,amacam korang semua,sehat? ade yang dah pergi putrajaya semalam sempena perhimpunan belia kan?amacam?besh tak? aku teringin nak pergi sane,yerla...dengar cam besh jer sebab banyak aktiviti yang di buat. aku teringin nak bawak honda petak aku ni ke putrajaya on the road tapi memandang sibuk dengan kerja,so terpaksa lupekan la hasrat ni nhuhu. ahad pon keje lor. kumpol duit nak kawen :-P (lame lagi la ngek hahahah).

untok melepaskan gian aku ni maka entry kali ni aku saje je nak tayang motor honda petak aku ni. asalnye moto tu macam ni,so sekarang dah di kemaskan lagi maka terhasillah macam ni. motor ni pon pernah mendapat tempat ke 3 dalam Perhimpunan Skuter Kebangsaan kategori Klasik Asia ubah suai awal tahun hari tu. aku tak dapat nak join autoshow pon takpelah,aku buat tayang kat kebun sawet pun jadi lah hehehe. jom tengok motor burok aku ni,kalau ade cadangan dan komen,bagitau je lah yer :-)




5 comments:

arenafon said...

bape jual bro???..
heheheh

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

diy pasang sticker carbon fibre

wehhhh makin lawar lah pulak aku tengok... sport rem dia tu cantik beb.... mmg aku berkenan nak wat cam ni kat motor buruk aku nanti

Rozuan Ismail said...

smart seyh motor ni.memang style n kalsik =)

Zik said...

perggh ..buat pergi menyawit pun ok gak..keke

Rahmad said...

lawa moto..

kaler pun mantab serba hijau..

mesti ringan ni kn klu up..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan