nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, May 1, 2011

segmen rotan kat punggong!!! belog kain bantal


AKHIRNYA!! ade jugak kaum adam yang dok join segmen aku nih. yerla. sebelom nih yang mengaku kena rotan kat punggong semua kaum hawa je kan. ape kaum lelaki ni baek sangat ke hehee. so kali ni yang join adelah member aku sendiri. takde header pulak kat belog beliau. kalau korang ni suke berfikir,ade baiknye kalau korang singgah ke blog die kat sini


entry kat blog die simple tapi mempunyai maksod tersendiri. dan tak lupe,dia ni pon nakal gak. tak caye? meh sini tengok jawapan die

Kesan dari merotan?
Lepas kena rotan tu aku tergolek jatuh tangga, pastu aku terberak kat bawah, tuala tertanggal, cirit-birit lak tu. Tapi nasib baik mak aku tolong lap kan.

Best tak?
 Mana best kena rotan kat punggung! Gila ker ape. Nak tau best ker tak meh aku rotan punggung korang.meh!meh!
 
 
 p/s : rotanlah anak kalau da masuk umur 10 tahun tapi tak nak solat. Tapi kalau mak bapak tak solat lempang kan aje!

2 comments:

Aku said...

uish asal kantoikan aku berak jatuh tangga..malu aku pada para gadis..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
abu nak Tanya kenapa cermin sebelh kiri

UIHHHHH SODAP KENA ROTAN KAT PONGGONG KAN

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan