nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 30, 2011

rase nak tampor je kucing ni!!!

jangan tanye aku kenape aku nak tmapor kucing nih hahaha,manje gile. air aku dah bagi kat luar tak nak. nak air yang aku minom tu gak. cisss...pang!pang!pang!


14 comments:

pwincess Lov3y dOv3y said...

hahaha..biase la tu...belajor dari tuan nyer la tu..

kechixx said...

hahahahahaha...kena sediakan satu gelas khas untuk kucing nie...;)

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

folo u.folo me gak ea. :)

CintaZulaikha said...

kakkakkak...kucing mmg suka minta dimanja..klu awek, nak tak layan cenggitu~~

kucarkacir said...

air apa la yg ko bgi tu?

putERi-kAtEk said...

kasi la kucing tu straw...kan senang...hahahhaha

belogkiter said...

comel nya dia

Syuxer said...

bijak kucing nih..unik..x pernah aku tengok kucing rileks minum pakai gelas hehehe

saya YANA said...

hahaha...pandai la kucing tu.. hehe...

Far8 budak baik said...

hahaha sweet gile kau
suap kan kucing tu..
piwit2 boleh wat menantu ni hahaha

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
abu nak Tanya kenapa cermin sebelh kiri

OOHHHH KALAU AKU LERRRR CAMNER LAH KUCING NI NANTI ..KO SUNGGUH BAIK HATI

mOon jOhari said...

ala tiut2 nye...ngada2! geram lak tengOk...mcm nk picit2 je...

cik sakdi said...

comelnye kucing tu... kalau aku, layan je. kalau kucing aku plak, tido ngan aku, tapi dia dok tengah2 katil. dah aku terpelosok kat tepi,. xpeee da sayang. kekekeh

Awie Omar said...

ala la la bucuk bucuk....

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan