nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 23, 2011

aku sedih sebab takde yang kutok aku

GRRRR....korang ni kan. penat2 aku buat segmen nape takmau join?? aku marah ni. kan senang jer. tak payah buat entry pon untuk segmen aku tu. segmen tu cume mintak korang komen pasal blog aku. kutok ape yang patot. tegor ape yang tak berkenan di mata korang. pastu aku kan review blog korang. alahai. sedih la aku macam ni. (pujok la aku). 
aku buat segmen ni 2 hari. 21 sampai 22 april. aku tengok pengunjung ade. tapi nape korang taknak kutok dan bagi pendapat kat blog aku?? aku nak perbaiki blog aku untok korang gak. mane la tau ramai yang tak suke ngan blog aku ni. urmm. takpelah. aku nak ucapkan terime kaseh pade korang yang sudi singgah lawat blog aku. mungkin korang nak kutok dan komen,tapi takot aku marah kan? hurm. takpelah. tapi kalau ade pape yang tak berkenan,bagitau jer la k. wa takde hal punye.

kat sini ade 1 komen dari member kita yang kiut miut. cik fiera dari blog, http://fierapirot.blogspot.com/. blog die agak menarek,dan entry2 nye pon banyak berkisar tentang nasehat. so...singgahlah blog die ok.


komen dari cek fiera berbunyi,

"=)..meyh sini fiera nak tepek satu due komen..hehe..
first :lambat la loading..cm berat je..
kedue:macam kurang kemas sikit..=)

tu je..fiera komen sebab dapat lesen dari owner blog..hehe..tapi blog fiera pon same gak,lagi byk nk baiki..."


aku agak pelik gak. blog aku ni takde la benda2 terbang ke. lagu ke. putih plak tu takde gambar segala. pun berat gak yer? aduhhh...ape lagi eh nak di buang dalam blog ni? akan aku fikirkan. kurang kemas?? huhu mungkin sebab blog ni warne putih dan tak kalerful kot hehehe. terime kaseh cik fiera. aku akan perbaiki blog burok aku ni.

5 comments:

Zik said...

nie komen aku..
header besar sangat... loading jadi lambat... kalau boleh ,, kecikkan sikit..
blog archive jadikan dropdown menu, sebab banyak sangat...sampai ke bawah..
meta description takda lagi...

syanabel said...

haha ko ni why. aku baru bace. tak tahu plak ko buat segmen. kalau tahu mesti aku join. tapi next week ade exam, so tak bleh la der.

uit, ko letak nuffnang kat satu tempat je ke, letak la byk sikit, sian kat NUff tu..

yang lain, biar le background putih, asalkan isi bermutu dan susunan widget kemas..

happy blogging !

Aku said...

muke blogger x nsem..tu yang loading lambat kot..(bukan nak komen,saje nak sakit kan ati)..epy blogging y..=)

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Yamaha 135lc dan penjagaan

Honda ex5 dan Honda wave

bagus lah tu tak ade yang berani kutok ko mesti ko budak gengster ni diaorang takut nak kutok ko...

mOon EyEzS said...

ok je...x de pn slOw nk lOading...ntahle...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan